Müşteri Şikayeti Formu
Müşteri Şikayeti Formu
Şikâyetler
Herhangi bir kişi veya kuruluşun, laboratuvarın faaliyetleri veya sonuçlarıyla ilgili laboratuvara ilettiği cevaplanması beklenen memnuniyetsizlik bildirimleri şikayet olarak tanımlanmaktadır.
Müşteri dışındaki kaynaklardan elde edilen müşteriyle ilgili bilgiler ve bu bilgilerin sağlayıcısı gizli tutulur. Bu bilgilerin kaynağı, sağlayıcısı tarafından onaylanmadıkça müşteri ile paylaşılmaz.
Şikâyetler, MİY tarafından alınarak, “FR407-G06-*-T Müşteri Şikâyet Formu” na işlenip kaydedilir. Şikâyetin değerlendirilmesi sonucunda, laboratuvar faaliyetleriyle ilgili olduğuna karar verilirse “FR409-G10-*-T DÖF Formu” doldurularak “Düzeltici Faaliyet Prosedürü” işletilmeye başlanır ve şikâyetin giderilmesi ile tekrarlanmaması güvence altına alınır.
Şikayetlerin değerlendirilmesi, gerekli faaliyetlerin belirlenmesi, uygulanması ve gözden geçirilmesi işlemi, şikayete konu olan laboratuvar faaliyetlerinde yer almayan kişiler tarafından gerçekleştirilir.
Şikayetin değerlendirilmesi sonrası kabul veya red edildiğine dair sebepler müşteriye yazılı olarak (eposta veya resmi yazışma şeklinde) 3 iş günü içerisinde bildirilir. Şikayetin kabul edilmesi halinde, şikayetin giderilmesi için gerçekleştirilen faaliyetler ve ilerleme raporları müşteriye iletilir.
Firmanın Adı | |
Yetkili kişinin Adı ve Birimi | |
Şikayet Konusu: |
|
Açıklama |